Vés al contingut

CASALS, CAMPUS I CURSETS

Viu l'estiu al GEiEG

campus-esportius-estiu-10

2025

Viu l'estiu al GEiEG

VIU L’ESTIU AL GEiEG és un programa d’un total de 20 activitats (esportives i de lleure) a escollir per a infants i joves de 3 a 17 anys.  Cada activitat compte amb un coordinador i un equip de monitors titulats, motivats per fer la feina ben feta i amb passió per l’educació, el lleure i l’esport. Destaquem per tenir unes instal·lacions esportives adaptades a les necessitats de cadascuna de les activitats i oferim banys a la piscina diàriament. Ens adaptem a cada família en funció de la seva organització, oferint diferents opcions horàries i serveis complementaris durant totes les setmanes de vacances a escolars. Activitats tant per a socis de l’entitat com per a no socis.

Paral·lelament també oferim cursets de natació intensius de 2 o 4 dies a la setmana.

Portem més de 20 anys gaudint de l’estiu amb els petits de la casa. T’apuntes?

Instal·lacions

On fem les activitats?

Calendari d'activitats

Quadre d’activitats per setmanes i edats dels participants

Activitats a Sant Narcís / Activitats a Palau Sacosta / Activitats a Sant Ponç

Les setmanes 1, 5 i 8 es cobrarà la part proporcional ja que hi ha dies festius.

Nota informativa: Els grups s’organitzaran per anys naturals. La organització es reserva el dret de modificar aquesta programació en cas que ho cregui oportú.

*ACTIVITATS que només s’oferiran amb opció matí

**TOTES LES ACTIVITATS DEL 04/08 AL 05/09 LA JORNADA DE TARDA SERÀ FINS A LES 17H amb servei de bona tarda fins a les 18h.

En aquest apartat intentarem
resoldre tots els vostres dubtes!

Preguntes freqüents

Què s’ha de portar ?

Podeu mirar a la pàgina de cada activitat que hi ha la informació més específica, tot i així, en general han de dur: ampolla d’aigua reutilitzable, esmorzar, roba i calçat esportiu, roba de bany, tovallola, xancletes, crema solar, gorra i una muda de recanvi ( TOT marcat amb el nom). En cas de no saber nedar, material auxiliar (bombolleta o braçals).

Sí, a les tres instal·lacions els infants es banyen tant matí com tarda.

A Sant Narcís hi ha dues piscines, una d’infantil i una de 25m. Per normal general fins als 7 anys es banyen a la petita. A la petita, a més, hi ha una corxera que separa la part més fonda de la que no, els infants dels 3 cursos de cicle d’infantil, es banyen a la part menys fonda. Tot i així, tots els infants han de portar material auxiliar si no saben nedar.

A Palau, s’instal·len 3 piscines desmuntables i una de petita  al costat de la pista d’atletisme. La petita és pels infants dels 3 cursos de cicle infantil, la resta d’infants van a les altres. Tots els infants han de portar material auxiliar si no saben nedar.

A Sant Ponç, s’utilitza la  piscina exterior de 50 metres i la piscina infantil. Els més petits es banyen a la piscina infantil i la resta a una zona reservada exclusivament pels participants dels campus a la piscina de 50m. Tots els infants han de portar material auxiliar si no saben nedar.

Podeu trucar al 972234459 o escriure a irene.serra@geieg.cat. Per dubtes sobre el procés d’inscripció, cobraments etc… cal escriure a:  atenciosocis@geieg.cat. A finals de la setmana anterior a l’inici de l’activitat el coordinador/a de l’activitat es posarà en contacte amb les famílies.

Totes les activitats tenen més o menys la mateixa estructura horària, és la següent:

MATÍMIGDIATARDA
8:45h-9:10h: Benvinguda13:15h-14h. Dinar15:10h. Inici activitat de tarda
Primera activitat14h-14:45h. Hora lliure16:45-17:15h Piscina
Esmorzar14:45h. Obertura de portes17:30. Berenar i obertura de portes
Segon activitat 18h. Finalització de la jornada, fins demà!
Piscina  
13h-13:15h: Activitats de tornada a la calma  
13:15h-13:30h obertura de portes, finalització jornada matí  

Les portes de la instal·lació s’obriran uns 15 minuts abans i es tancaran uns 10 minuts després (a les 9h, a les 13:30h i a les 15h). La recollida de la tarda és de les 17:30h a les 18h. Us agrairíem que si heu de venir a portar o a recollir el/la vostre/a fill/a fora d’aquests horaris ho comuniquéssiu als/les coordinadors/es amb la màxima antelació possible.

SERVEIS

Serveis addicionals

Servei de

Bon dia

Servei de

Bona tarda

Servei de

Dinar

Servei de

Ampliació puntual 1 tarda

Servei de

Curset de natació

TENS DUBTES?

Contacta'ns!

Per a qualsevol consulta relacionada amb els campus de Viu l’Estiu al GEiEG, posa’t en contacte amb nosaltres. El nostre equip estarà encantat d’atendre’t i resoldre els teus dubtes.

"*" indicates required fields

GEiEG