Vés al contingut

GEiEG

Actualitat

El GEiEG dona el tret de sortida a l’estiu amb la Festa d’inici d’estiu multitudinària a Sant Ponç

[Girona, diumenge 14 de juny de 2026] — Gairebé un miler de persones han participat aquest diumenge 14 de juny en la Festa d’inici d’estiu del GEiEG, que s’ha celebrat de 10.15 a 13.45 h al GEiEG Sant Ponç. La jornada, adreçada a tota la família, ha aplegat socis i públic general en un matí d’activitats que ha combinat música, esport i jocs per donar el tret de sortida a la temporada estival.

Al llarg del matí, els assistents han gaudit de sessions de Zumba, d’inflables aquàtics i de la Festa de l’Escuma, una de les propostes amb més afluència de la jornada. Paral·lelament, el club ha obert les seves instal·lacions perquè el públic pogués provar diferents esports com el waterpolo, el piragüisme, el pàdel i el tennis, amb el suport de monitors i tècnics de les diferents seccions. També una actuació de la secció de natació artística per donar el tret de sortida a la jornada. La festa també ha comptat amb la Kids Zone organitzada per Bauhaus, un espai pensat especialment per als més petits.

L’acte ha comptat amb la presència del diputat al Congrés pel PSOE Marc Lamuà, així com d’una àmplia representació de la junta directiva del GEiEG, encapçalada pel president, Francesc Cayuela; juntament amb Emma Gironès, Josep Lluís Eusebio, Ramon Vilà, Aurèlia Teixidor i Joaquim Meléndez.

Amb aquesta jornada, el GEiEG consolida la Festa d’inici d’estiu com una cita destacada del calendari d’activitats del club i com un espai de trobada que combina esport, lleure i convivència entre persones de totes les edats.

Segueix llegint més

Notícies

inauguració
El GEiEG ha inaugurat oficialment aquest dissabte la nova pista d’atletisme de Palau-sacosta en un acte institucional que ha reunit representants de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Girona, l’Ajuntament de Girona i la Federació Catalana d’Atletisme. La cerimònia ha estat marcada per una emotiva volta a la pista amb una torxa de relleu entre generacions d’atletes del club, culminada amb l’encesa del peveter per part de dos joves de l’escola d’atletisme, en una jornada que també ha coincidit amb la celebració del 106è Campionat de Catalunya absolut d’atletisme.
Diseño sin título
Aquest dissabte, 4 de juliol, es celebrarà el primer campionat absolut català a la ciutat des de 2021, ara fa 25 anys. L’acte d’inauguració de la nova pista comptarà amb una festa gratuïta oberta als socis del GEiEG i a la ciutadania. En total, competiran 700 atletes que participaran en un conjunt de 800 proves.
GEiEG