Vés al contingut

GEiEG

Actualitat

El GEiEG aconsegueix l’ascens a OK Plata amb una victòria heroica a la pròrroga

El GEiEG Hoquei ha assolit aquest diumenge un èxit històric en aconseguir l’ascens a OK Plata després de superar el Club Patí Bell-lloc per 2-1 en el tercer i definitiu partit del Play-Off. Davant un pavelló de Sant Narcís ple fins a la bandera, l’equip gironí ha sabut sobreposar-se a un marcador advers i ha acabat celebrant una victòria memorable que val un ascens de categoria.

El duel ha començat amb domini altern, però ha estat el CP Bell-Lloc qui s’ha avançat en el marcador gràcies a un gol de Pol Franci a la primera part. Tot i el cop rebut, el GEiEG no ha abaixat els braços i ha seguit insistint fins que, poc abans del descans, el capità Pau Nonell ha signat l’empat amb una gran acció ofensiva que ha encès la graderia.

La segona meitat ha estat molt disputada, amb ocasions per a tots dos equips, però el marcador ja no s’ha mogut, forçant així la pròrroga. Ha estat en el temps extra quan ha arribat el moment decisiu: Pau Dickin ha aprofitat una magnífica combinació col·lectiva per marcar el gol que ha valgut la victòria i l’ascens per al GEiEG.

Amb aquest triomf, el GEiEG tanca una temporada brillant, i certifica el retorn a la segona màxima categoria de l’hoquei patins estatal.
El club vol agrair de tot cor el suport de l’afició, que ha estat clau en aquesta gesta, i felicitar els jugadors i el cos tècnic per l’excel·lent treball realitzat.

Segueix llegint més

Notícies

Foto Alba Coma
Alba Coma (1999 – 1,75m) continuarà formant part del primer equip del GEiEG a Lliga Femenina 2 per sisena temporada consecutiva. Formada al club des de petita, la jugadora de Santa Coloma de Farners encararà la seva 16a temporada com a grupista. Aquest darrer curs ha signat la seva millor temporada a la categoria, amb 13,3 punts, 3,7 rebots, 3,4 assistències i 5,3 faltes rebudes per partit, a més de sumar tres MVPs de la jornada. Coma es consolida com una peça clau per al projecte 2025/2026, destacant per la seva entrega, lideratge i capacitat ofensiva.
Marina Melero
Marina Melero seguirà una temporada més al primer equip del GEiEG PACISA. La base gironina, formada al club des d’infantil, afrontarà el seu tercer any consecutiu a Lliga Femenina 2 després d’una temporada destacada, amb 9 punts i 2,76 assistències per partit. És la primera jugadora confirmada per al curs 2025/2026.
alan mateo
Alan Mateo aconsegueix el bronze al relleu mixt 4×1500 dels Campionats d’Europa Sub16, sent el millor representant espanyol. El nedador del GEiEG també ha competit en els 7.5 km i en la prova de Knock-Outs, completant una gran actuació internacional.
festa inici estiu
Més de nou-centes persones han participat al llarg del matí a les instal·lacions del GEiEG a Sant Ponç en la gran festa que dona el tret de sortida a l’estiu.
GEiEG