Vés al contingut

GEiEG

Actualitat

⚠️ Avís important Tancament d’instal·lacions

Seguint les indicacions de Protecció Civil (CECAT), totes les instal·lacions esportives del GEiEG romandran tancades durant tot el dia, incloent piscines, gimnasos i la resta d’espais esportius.

Aquesta mesura s’aplica com a resposta a l’alerta activada per risc d’inundacions i és d’obligat compliment per garantir la seguretat de les persones.

👉 Tot i el tancament de l’activitat esportiva, les instal·lacions del club es mantenen obertes com a espai de refugi per a qualsevol persona que ho necessiti.

Recomanacions de seguretat:

  • Evitar desplaçaments innecessaris
  • No acostar-se a rius, rieres ni lleres
  • No baixar a soterranis
  • En cas d’entrada d’aigua, pujar a plantes superiors

Qualsevol actualització es comunicarà a través dels canals oficials del GEiEG.

🚨 En cas d’emergència, truqueu al 112.

Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

Segueix llegint més

Notícies

1
Aquest dimecres 5 de novembre al migdia s’ha realitzat una visita d’obres a la nova pista d’atletisme del Complex de Palau-sacosta del GEiEG, amb la presència de diverses autoritats de la Generalitat, la Diputació i l’Ajuntament de Girona. Les obres es troben ja en la seva fase final i es preveu que la pista, totalment homologada, entri en funcionament aquest mes de novembre.
GEiEG