Vés al contingut

GEiEG

Actualitat

Alba Coma continuarà aportant verticalitat al GEiEG de LF2

Alba Coma (1999 – 1,75m) continuarà jugant al GEiEG de Lliga Femenina 2 una temporada més.

Coma disputarà la seva sisena temporada a Lliga Femenina 2 amb el GEiEG, club on va portar a terme la seva formació com a jugadora des de ben petita, ja que aquesta ja serà la seva 16a temporada a l’entitat grupista.

La jugadora de Santa Coloma de Farners continua superant els seus números temporada a temporada, i aquest curs passat va fer la seva millor temporada a la categoria sumant 13,3 punts, 3,7 rebots, 3,4 assistències i 5,3 faltes rebudes per partit en una mitjana de 29 minuts jugats. A més a més, va aconseguir 3 MVPs de la jornada: jornada 10 (32 de valoració), jornada 20 (40 de valoració) i jornada 24 (29 de valoració). Addicionalment, Coma està en el top5 de jugadores de la lliga en punts anotats, faltes rebudes, assistències i valoració.

Coma destaca per la seva capacitat d’entrega i sacrifici per l’equip, aportant en defensa i molta verticalitat en atac. Així doncs, el primer equip de la secció manté una peça molt important per la temporada 2025/2026.

Segueix llegint més

Notícies

Marina Melero
Marina Melero seguirà una temporada més al primer equip del GEiEG PACISA. La base gironina, formada al club des d’infantil, afrontarà el seu tercer any consecutiu a Lliga Femenina 2 després d’una temporada destacada, amb 9 punts i 2,76 assistències per partit. És la primera jugadora confirmada per al curs 2025/2026.
alan mateo
Alan Mateo aconsegueix el bronze al relleu mixt 4×1500 dels Campionats d’Europa Sub16, sent el millor representant espanyol. El nedador del GEiEG també ha competit en els 7.5 km i en la prova de Knock-Outs, completant una gran actuació internacional.
festa inici estiu
Més de nou-centes persones han participat al llarg del matí a les instal·lacions del GEiEG a Sant Ponç en la gran festa que dona el tret de sortida a l’estiu.
Diseño sin título
El GEiEG Hoquei ha assolit aquest diumenge un èxit històric en aconseguir l’ascens a OK Plata després de superar el Club Patí Bell-lloc per 2-1 en el tercer i definitiu partit del Play-Off.
GEiEG